PELAN PERLINDUNGAN TERBAIK

Disclaimer:"Saya adalah agent yang mewakili Syarikat Prudential dan Prudential BSN Takaful Bhd. Maklumat di dlm blog ini hanyalah penerangan ringkas dan berdasarkan pendapat peribadi saya dan bukan sebahagian daripada sijil. Saya dan syarikat tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat salah faham dalam apa yang disampaikan. Anda dinasihatkan untuk berhubung terus dengan saya atau dgn wakil sah utk mendapatkan penerangan yang lebih terperinci. Sila layari web rasmi di www.prubsn.com.my"

TAKAFUL SAVER



Takaful Saver merupakan salah satu manfaat tambahan dalam Takafulink atau Takafulink Cerdik. Manfaat ini memberikan pulangan yang tinggi disebabkan sebanyak 95% caruman akan dimasukkan ke bahagian pelaburan untuk membeli unit bermula pada tahun pertama mencarum lagi. Sebanyak 5% daripada caruman akan digunakan untuk membayar caj perkhidmatan.


Sekiranya anda pemegang sijil Takaful PruBSN sama ada takafulink atau takafulink cerdik, dan ingin memaksimumkan simpanan atau pelaburan manfaat amat sesuai bagi memenuhi keperluan simpanan anda.

Sila lihat contoh-contoh Pelan Takafulink & Takafulink Cerdik untuk mengetahui lebih lanjut.


Maklumat di atas hanya lahilustrasi..keterangan terperinci sila hubungi fadzil di talian untuk membuat appointment.:Tel : 019-9595843 or email: fadzrill@yahoo.com.my


Kembali ke Plan Takafulink

No comments: