PELAN PERLINDUNGAN TERBAIK

Disclaimer:"Saya adalah agent yang mewakili Syarikat Prudential dan Prudential BSN Takaful Bhd. Maklumat di dlm blog ini hanyalah penerangan ringkas dan berdasarkan pendapat peribadi saya dan bukan sebahagian daripada sijil. Saya dan syarikat tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat salah faham dalam apa yang disampaikan. Anda dinasihatkan untuk berhubung terus dengan saya atau dgn wakil sah utk mendapatkan penerangan yang lebih terperinci. Sila layari web rasmi di www.prubsn.com.my"

KENAPA SAYA MEMILIH PRUDENTIAL


Pelan Takaful ini merupakan pelan yang lengkap, fleksibel dan boleh disesuaikan mengikut umur dan keperluan individu yang berbeza. Takafulink juga merupakan pelan Takaful Pertama di Malaysia yang menyediakan Kad Perubatan bagi membiayai kos rawatan hospital pakar yang tinggi.

Kenapa Prudential BSN Takaful?

                       


Prudential BSN Takaful adalah hasil usaha sama di antara Prudential Holdings Ltd & amp; Bank Simpanan Nasional. Produk-produk yang dihasilkan oleh Prudential BSN Takaful adalah produk yang berlandaskan Syariah. Prudential BSN Takaful telah melancarkan produk Takaful keluarganya yang pertama iaitu Takafulink pada 8 Nov 2006.

                           




Kelebihan Anda Memiliki Polisi Takaful Prudential BSN

Polisi percuma sepanjang hayat untuk penyakit kritikal.
Biarkan kami membantu anda dengan membayar polisi anda. Anda hanya perlu berehat untuk menjadi sihat.

Tabungan percuma sepanjang hayat selepas penyakit kritikal.
Biarkan kami menabung untuk anda walaupun anda telah hilangpunca pendapatankerana penyakit yang dihadapi.

Menambahkan simpanan anda kerana polisi Takaful Prudential BSN adalah investment – linked.
Sebahagian daripada premium digunakan untuk pelaburan. Hasil daripada pelaburan akan dimasukan ke dalam akaun anda. Oleh itu, bayaran yang dibuat untuk premium polisi takaful tidak hangus, sebaliknya wang anda akan bertambah dengan adanya pelaburan.

Pelepasan cukai untuk anda sebanyak RM 6000.00 setahun untuk polisi takaful dan KWSP.
Daripada menggunakan wang anda untuk membayar cukai, sebaiknya wang tersebut digunakan untuk membeli polisi takaful. Selainmenjimatkan wang anda daripada membayar cukai, polisi takaful daripada Prudential BSN memberikan anda perlindunganyanglengkap dan juga pulangan wang daripada pelaburan.

Anda bebas memilih hospital untuk merawat anda.
Dengan rangkaian hospital yang besar (70 lebih panel hospital di serata negara) dan semakin berkembang, anda bebas untuk memilihhospital yang dapat mengubati penyakit anda. Contoh hospital adalah seperti Subang Jaya Medical Center, Prince Court Hospital dan rangkaian hospital Gleneagles.

Anda dilindungi 24 jam di serata dunia.
Walaupun dimana anda berada sama ada untuk tujuan kerja mahupun bercuti, polisi Prudential BSN Takaful akan melindungi anda.

Kemudahan untuk anda mendapatkan penjagaan jururawat persendirian di rumah.
Jika anda tidak senang berada di hospital untuk rawatan, anda boleh mendapatkan jururawat persendirian di rumah untuk merawat dan menjaga anda untuk pulih.

Menyelamatkan simpanan anda dengan Had Seumur Hidup yang tinggi untuk Medical Card.
Had seumur hidup bermula daripada RM 500,000 hingga RM2.5JUTA. Had seumur hidup yang tinggi untuk Medical Cardmelindungi simpanan hari tua anda daripada bil ataupun kos rawatan perubatan yang mahal dan semakin meningkat.

Had Tahunan yang tinggi untuk Medical Card.
Had tahunan bermula daripada RM 50,000 hingga RM 150,000. Had tahunan yang tinggi memastikan anda berasa tenang dan selamatkerana anda dan simpanan anda dilindungidaripada bil rawatan hospital.

Perlindungan Medical Card yang lama sehingga anda berumur 70 tahun atau 80 tahun.
Anda akan dilindungi untuk suatu tempoh masa yang lama sehingga berumur 70 tahunatau 80 tahun. Tempoh yang lama ini memastikan simpanan hari tua anda dapatdimanfaatkan untukkebaikkan anda sekeluarga tetapi bukan untuk bil rawatan hospital.

Perlindungan khusus untuk penyakit wanita
Melindungi anda daripada penyakit yang khusus menyerang wanita yang melibatkan cervix uteri, ovary dan banyak lagi.

Perlindungan untuk bakal ibu dan ibu
Sebagai bakal ibu atau pun ibu, anda dilindungi daripada penyakit yang disebabkan mengandung, keguguran, kematian anak (30 hari selepas bersalin) dan banyak lagi.

Mengurangkan komitmen anda dengan premium kekal.
Premium bayaran untuk polisi Prudential BSN Takaful adalah kekal untuk sepanjang hayat.Prudential BSN Takaful memudahkan danmeringan komitmen anda untuk memiliki polisi takaful dengan bayaran premium yang kekal walaupun usia anda semakin meningkat.

                         
  • Plan kami sangat fleksibel. Konsep kami adalah bukan apa yang kami boleh beri pada anda akan tetapi apa yang anda mahukan dan apa yang anda perlukan mengikut cara hidup anda dan kemampuan kewangan anda.
  • Plan perlindungan takaful yang tinggi sama ada bagi penyakit kritikal, kemalangan hilang upaya kekal mahupun kematian biasa.
  • Kad perubatan yang bernilai sangat tinggi. Bermula dari RM500,000 hingga mencecah RM1.5 juta. Bergantung kepada plan yang anda ambil.
  • Plan Takaful Saver yang menjanjikan pulangan yang lumayan.
  • Anda menentukan tempoh matang polisi anda.
  • Maksima perlindungan asas hingga anda mencecah 80 tahun.
  • Fleksible,dimana anda boleh menambah (top-up) perlindungan anda  mengikut kemampuan dan keperluan semasa.


WE ARE NUMBER ONE

No comments: