PELAN PERLINDUNGAN TERBAIK

Disclaimer:"Saya adalah agent yang mewakili Syarikat Prudential dan Prudential BSN Takaful Bhd. Maklumat di dlm blog ini hanyalah penerangan ringkas dan berdasarkan pendapat peribadi saya dan bukan sebahagian daripada sijil. Saya dan syarikat tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat salah faham dalam apa yang disampaikan. Anda dinasihatkan untuk berhubung terus dengan saya atau dgn wakil sah utk mendapatkan penerangan yang lebih terperinci. Sila layari web rasmi di www.prubsn.com.my"

Surah Al baqarah : Ayat 240

HANYA UNTUK PERKONGSIAN....
"Dan orang-orang yang (hampir) mati di antara kamu serta meninggalkan isteri, hendaklah berwasiat untuk isteri-isteri mereka, iaitu diberi nafkah saguhati (makan, pakai dan tempat tinggal) hingga setahun lamanya, dengan tidak disuruh pindah dari tempat tinggal) hingga setahun lamanya, dengan tidak disuruh pindah dari tempat tinggalnya. Kemudian jika mereka keluar (dari tempat tinggalnya dengan kehendaknya sendiri) maka tidaklah kamu bersalah (wahai wali waris simati) mengenai apa yang mereka (isteri-isteri itu) lakukan pada diri mereka dari perkara yang patut (yang tidak dilarang Syarak) itu. Dan (ingatlah), Allah Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana..." 
Surah Al baqarah : Ayat 240

Selamat datang ke laman PRUDENTIAL BSN TAKAFUL. BloG dibina khusus untuk para pelanggan atau bakal pelanggan yang ingin mencari maklumat tentang produk Takaful yg untuk mereka. Laman ini akan memberi info tentang produk dari Syarikat Takaful NO 1 di Malaysia dan lama ini telah dibangunkan bagi memberi kemudahan kepada semua untuk mendapat maklumat lebih pantas dengan menghubungi Admin secara 'LIVE ' di bahagian Sembang Bual. Laman ini juga terbuka kepada sesiapa saja yang berminat untuk menyertai kami sebagai Wealth Planner di Prudential.

Segala maklumat yang saya masukkan ke sini akan dipastikan mudah untuk difahami… insyaAllah! Saya akan update dari semasa ke semasa... atau untuk anda yang lebih selesa dengan blog jenguk-jenguklah blog saya di SINI... Layarilah... saya pasti, anda akan temui segala apa yang anda mahukan di sini...

No comments: