PELAN PERLINDUNGAN TERBAIK

Disclaimer:"Saya adalah agent yang mewakili Syarikat Prudential dan Prudential BSN Takaful Bhd. Maklumat di dlm blog ini hanyalah penerangan ringkas dan berdasarkan pendapat peribadi saya dan bukan sebahagian daripada sijil. Saya dan syarikat tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat salah faham dalam apa yang disampaikan. Anda dinasihatkan untuk berhubung terus dengan saya atau dgn wakil sah utk mendapatkan penerangan yang lebih terperinci. Sila layari web rasmi di www.prubsn.com.my"

KOS PEMBEDAHAN 50K OR 100K


Boleh saya minta RM 50,000??RM100,000??



Sekiranya Saya Minta Dari Anda RM 50,000 ATAU RM100,000 Sudah Tentu Anda Tidak Akan Beri,
Tapi Kalau Doktor Anda Minta RM50,000 Adakah Anda Akan Beri Sekiranya Ia Melibatkan Nyawa Anda?

Anda Sudah Adakah Perlindungan iNSURANS !

Jadi anda Hanya Mungkin Berminat Selepas Bersara

(Umur 55).

Tahukan Anda Takaful Kesihatan Hanya Boleh Diambil Ketika Sihat Sahaja.
Sudah Ada Diabetis @ Darah Tinggi Segalanya Mungkin Sudah Terlewat. Adakah Anda Boleh GUARANTEE Anda Tiada Penyakit Apabila Menjelang Umur 50-an. Sanggupkah Anda Menggunakan Wang EPF @ KWSP Anda Untuk Membayar Bil Hospital???
Pepatah Lama Yang Sudah Bertukar – Harimau Mati Meninggalkan Belang Tapi Manusia Mati Meninggalkan HUTANG.
Anda Rasa RUGI Ambil Takaful, Tapi Anda LAGI RUGI Kalau Tak Ada TAKAFUL. Sekiranya Anda Tidak Membuat Sumbangan Hari Ini, Satu Hari Nanti Anda Pasti Menyumbang Dalam JUMLAH YANG BESAR Kepada Hospital

BUAT SIMPANAN ANDA DENGAN                     PRUDENTIAL BSN TAKAFUL                                SEKARANG. SIMPANAN ANDA TIDAK AKAN DITOLAK WALAUPUN  BERLAKU MUSIBAH…DAPATKAN PENERANGAN LANJUT SEKARANG

No comments: