PELAN PERLINDUNGAN TERBAIK

Disclaimer:"Saya adalah agent yang mewakili Syarikat Prudential dan Prudential BSN Takaful Bhd. Maklumat di dlm blog ini hanyalah penerangan ringkas dan berdasarkan pendapat peribadi saya dan bukan sebahagian daripada sijil. Saya dan syarikat tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat salah faham dalam apa yang disampaikan. Anda dinasihatkan untuk berhubung terus dengan saya atau dgn wakil sah utk mendapatkan penerangan yang lebih terperinci. Sila layari web rasmi di www.prubsn.com.my"

CONTOH CLIM


   .::Contoh Claim::.

Ni satu lagi contoh clim saya sendiri baru lepas keluar wad 08/09/2012 cek dah sampai 22/09/2012

Claim customer yg eksiden kete 2 tahun lepasi..kete dia kene sondol van kilang..biasa org masuk spital kuar duit, tp dia masuk spital dpt duit..

1. Duit elaun poket bermalam di hospital (RM400/day x 10 hari)
2. Duit elaun Cuti Sakit (RM1000/week x 3 minggu)
    TOTAL duit masuk poket RM7,000.....

CONTOH clim MC cuti sakit kerana kemalangan. Orang cina pun amik TAKAFUL




Pampasan untuk UNTUK PENYAKIT KRITIKAL




Manfaat kematian & sume insuran anak isteri PRUDENTIAL BSN TAKAFUL tolong carum kan.

NI Pulak cek coustomer yang kena penyakit kritikal








No comments: